Amb l’objectiu de conéixer millor algunes de les activitats extraescolars propostes per a aquest curs escolar, i de resoldre dubtes i inquetuds respecte a les mateixes, es presenten aquestes Jornades de Portes Obertes on els propis professionals us presentaran els seus projectes educatius.
Es van a realitzar 2 sessions d’aquestes Jornades de Portes Obertes.
La primera sessió es realitzará el proper Dilluns 26 de Setembre, de 14.45h a 15.30h, a les pròpies instal.lacions del Col.legi.
La distribució dels tallers serà la següent:
- Capoeira: Prof. Thiago. Aula Psicomotricitat.
- Teatre i Animació a la Lectura: Responsable: Blanca Muñoz. Biblioteca
- Ioga per a menuts, Yogacadabra: Responsable: Carlota Mallent. Aula Multiusos (junt al despatx de Direcció)
- Hip-Hop: Responsable Laura Contelles. Pavelló Esportiu (Frontó)
- Jardí Musical i Piano Colectiu: Responsable Erik Sánchez. Música
La segona sessió es realitzará el Dimarts 27 de Setembre, en horari de 17h a 18h, a les aules del propi Smart Learning Centre (Anglès), a la següent adreça: Av. Verge del Puig 39, 46540 El Puig.
- Al Centre, els responsables dels tallers, Carmen i Vicente us presentaràn les activitats que desenvolupen a l’escola.